typ svininfluensan?;o

Skrev ett inlägg för någon timma sen men det kom aldrig upp upptäckte jag nu..

Gick hem från skolan idag för jag mådde dåligt, blev as yr och kunde inte fokusera blicken på något. När jag försökte skriva av en text blev allt suddigt och jag började må illa. Det kändes som om någon stog bakom mig, höll i mitt huvud och drog det i cirklar typ. och när jag blundade kändes det som om hela världen snurrade. Sjukt äcklig känsla..
Mamma tror att jag har svininfluensan, men får hoppas som fan på att jag inte har det:(


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Louise

Hoppas inte att du har det!

Men känner du dig hostig? Febrig? Känns hela kroppen väldigt annorlunda?

Om du misstänker svininfluensan så borde du helt klart kolla upp det.



Puss

2009-09-07 @ 14:00:20
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Får ju hoppas att du inte har det, och krya på dig du !

2009-09-07 @ 22:01:52
URL: http://photoandi.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0