Andra Avenyn is ma life

Drog till syskonen Luna ett tag, var ett tag sen jag var där så^ vi gick faktiskt ut o åkte lite skrana i backen, så såg vi tre avsnitt av andra avenyn, satan vad bra det är asså ;d
Nu så ska jag ta spanska boken och sätta mig o plugga lite, ska börja satsa mkt nu så jag har minst vg i allt (A) även fast alla vet att det inte kmr gå med tanke på våra lärare.. O nu ring mette, så hon får nog lyssna på mitt pluggande, hihi. Aja, vi hörs, hare bra! (L)


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Tina

Hoppas du fick en bra tisdagskväll och får en lika bra onsdag=)

2009-03-18 @ 08:36:17
URL: http://trueborn.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0