ronjas ipod har pajjat..

godmorgon bloggen!:)

vakna lite väl tidigt idag kanske.. eller, nja, jag vaknade upp och trodde att klockan var halv, så jag fick panik och slängde mig upp ur sängen och klädde på mig, sen slog jag på datorn och såg att klockan bara var sju, inte kul. Fast hellre det än fortsätta drömma mardrömmer om att jag bodde på ett hemskt hotell här på umedalen, det var typ dvärgar och monster som försökte äta upp mig :(
ska nog gå ner och äta frukost nu, lilla magen skriker efter mat. Vet inte hur mycket mer bloggande det blir idag eftersom att jag måste plugga jävligt mycket. men vi ser väl om jag hinner skriva ngt till inlägg, PUSSS


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0