I hate schoooooooool, lalala

ojojoj, nu vare riktigt länge sen jag skrev..!
Har inte riktigt haft tid, och när jag väl tänkte skriva igår så la ju självklart internet av.
menmen, idag har jag ba tagit det lugnt, pluggat och gått!
Sitter hemma hos fanny nu, ska snart hem och plugga ännu mer.. prov imorrn och uppsatsinlämmning på fredag, + prov på fredag!
Tror ni jag ens har börjat på uppsatsen? nej! ingen har typ det, mkt duktigt..
Imorgon så blir det också ba plugg.. men på fredag blire förmodligen bio om vi ba beställer biljetter (A)
Jag o mette ska förmodligen se I taket lyser stjärnorna! =)

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0