fjällen imrgn;*

Drog på stan efter skolan, köpte en mössa som jag ska ha i fjällen, behövdes verkligen =) har ingen mössa, den var sjukt mysig, sitter med den på mig just nu (A) hihi.
Ikväll så har jag varit med min lilla älskling, kmr sakna dig så sjukt mkt!<3
Borde egentligen packa.. har inte gjort det ;o inte bra, vi åker ju tidigt imrgn! Sitter och snackar i tfn med Issa, haha, vi har ganska så kul ;d ser även på oth samtidigt, ganska jobbigt men jag kan ju allt så! ;)
Aja, ska fortsätta va social med Issa nu, åker till fjällen imrgn, kanske inte hinner blogga innan jag far,och jag är borta en vecka, så sakna mig inte allt för mkt (A) men jag lovar att skriva när jag kmr hem, pussss;*

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Tina

Så trevligt med fjällen=)



Jag var och åkte skidor förra helgen, fast satt mest i afterskin...

2009-02-28 @ 09:40:36
URL: http://trueborn.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0