dagen som varit.

Gokväll :] hihi

klev upp extra tidigt imorse för jag skulle med bussen kl 8, va på piff, blev lite långtråkigt mot slutet , men det var ganska okej ananrs, man fick klubbor  o fika:] hahaha, menmen, drog på stan, åt där oså, fast jag har så jävla ont i halsen att jag knappt kan svälja, blev inte så mke mat. Va på stan tills 4 typ då Fanny o henens mamma kom o hämta mig, drog till pegasus hästshop för att kolla ridskor. O när vi kom hem drog vi till sofia o daniel, åkte ner på stan och köpte glass, sen blev det ica maxi (= ganska så niice! och nu sitter jag här med fanny hemma hos henne, ska väll snart hem och sova. Det var min dag det, hur har eran varit? :)

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0