whywhywhy?

Yesyes, nu har jag så där tråkigt igen..
På sätt och vis så älskar jag ändå onsdagar, lång lunch, hk, osv.
Spelade Sim City på tekniken idag, jäävlar vad bra det gick, kanske kan skicka in en godkänd stad iaf (A)
På Elevensval bakade vi mjukpepparkaka i muffinsformar. Mummmssss så gott.
Känns som om julen börjar nära sig nu, och vet ni vad? Nästa lördag fyller jag 14, ;d fett peppat. Då kmr mina små sötnosar hit,<3 Shit vad man saknar dom asså.
Vill julpynta men mamma blir arg då :( Får roa mig med att fortsätta sticka på min halsduk ist!
See you, KISSES!


Varför får man inte säga Negerbollar när man får säga Vitlök?
Hm.. dagens gåta! ;)

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: anna

För att det heter vitlök, och chokladbollar heter inte negerbollar ;P

2008-11-26 @ 21:16:02
Postat av: Hbberglund

För att ;D

2008-11-26 @ 21:21:51
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att vitlök är som att säga svartpeppar , Negerboll är rasistiskt eftersom Neger betyder svart slav

2008-11-26 @ 21:39:55
Postat av: Paula

SV: Hahaha jag fatta perfekt. och att du helt klart inte står för det du skrev innan utan har tagit bort det.

2008-11-27 @ 22:38:48
URL: http://shefabulous.devote.se

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0