ovärt

Rubriker är ovärda, jag kommer aldrig på några bra..
Idag har väll dagen varit som alla andra söndagar, vaknade 8 som igår, ingen jävla aning om varför.
Men 08.00 slog jag upp ögonen och kollade på klockan, lite skillat faktiskt om jag får säga det själv ;d
Slog på tvn och såg på något program, minns inte vad det var. Klev upp för att det fanns inga roliga program när jag inte hade kortet till boxern..
Slog på Sällskapsresan som vi fick i brevlådan för ngn dag sen. Dom är rätt bra dom där filmerna faktiskt ;o Såg 1,an som heter Sällskapsresan.. tror jag..
ajja iaf, Ebba drog till Leoslekland, då blev jag tvungen att roa mig med ngt så jag ställde mig och bakade.
Gottgott med chokladbollar.
Vid 4 drog jag till stallet och fick veta att min älskade Josefine var i sthlm... blääääääh..
Men som tur är finns ju Hanna och gör allt mkt roligare ;d 
Fick Faruk till en början, men som alla andra söndagar så flyger en småtting av på ponny sidan, blev till att byta till Gipsy då.. Men det var ba skoj, hon var hur fin som helst och det var jätte skoj att rida ponny igen. Fick mycket beröm och är jätte nöjd själv =)
När jag kom hem drog jag till Fanny och såg Andra Avenyn, sån jääääävla bra serie, älskar den. Om du inte sett den så borde du göra det!
Tänkte ba också berätta att jag drömde världens konstigaste dröm inatt om Maddehs hus.. Inte för att det var rätt hus men, jag har drömt samma sak förut. Jag gick till en återvändsgränd, men där fanns det en stig som ledde till ett vitt hus på höger sida där Maddeh bodde. Ringde henne och det stormade ut en massa småbarn ur huset. Sen vaknade jag ;p Lite udda menmen.. Bättre än att drömma mardrömmar om When a stranger calls!
Nu sitter jag här och lyssnar på Simple Plan, deras låtar är fett bra när man är lite sådär halv depp.
Mamma står och skriker att jag borde sova, kanske borde göra det trots allt? Eller iaf göra mig i ordning.. hm..
Det här blev ett långt inlägg ;o
Ajja, bjuder på en bild på mig och söt Gipsy från förra sommaren! =) Pussss alla sötnosar! ;*



Mitt face var så otroligt fult så det får ni tyvär inte se..
Ponnyn var lite galen den dagen ;d

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: maddeh

hahahaha, din dröm <3

2008-11-24 @ 08:57:42
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: linnl

simple plan är fett bra :)

2008-11-24 @ 12:06:41
URL: http://llinnlundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tack så mycket:)

2008-11-24 @ 16:36:49
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du?:D vad glad jag blir!

2008-11-24 @ 22:45:26
URL: http://javiie.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0