nu får jag ha tråkat färdigt..

Vad tycker du om linn lundberg ?
Hon är sööööt ;]

att du är kär i mig ?
Självklart!

visst är julia knäpp i huvet? :]
haha, lite dum är hon allt :]

vad gör du för att ditt hår ska bli så krull ?
Ingenting speciellt ;o tvättar håret och låter det självtorka typ ;p

Vad har du för underkläder oftast ?
Bh och trosor?

Är du kär i någon just nu ? Isf, väääm ?
kanske det kanske! ;]

Vad gillar du för musik ?
Svensk Hiphop och en massa mer!

Vad tycker du om bushbarn ?
Dom är som dom är, men väldigt söta ändå

Vad tycker du om stadsbor ?
Stadsbo 4-lajf (L)

var köper du kläder ?
H&M bl.a.

Hur mk pengar får du i månadspeng ?
ehm, 350 x)

Vars har du bott mer än på umedalen?
Stan! Granne med Göran Persson trodde jag och min kompis (A)

Vad gör du på din fritid ?
Dator, kompisar, stallet osv.

Har du msn live lr msn beta ? om du har beta, vad har du då för ljud som hörs då du loggar in ? Alltså ljudet som alla andra hör.
Msn live

Vilka är dina bästa vänner ?
ojoj, svårt. Pekka, Hanna och Fanny är nog dom som står mig närmast.

vilken är din favorit glass ?
jaru ;o all glass ? (A)

Är du söt? :)
Avgör själv!

Är mattew_93 på apa söt dåe?
Aldrig sett irl, svårt att bedömma.

Vem gillar du just nu? :)
Det tror jag att jag håller utanför bloggen ;)

Tråkigt att det inte blev så många frågor, menmen, hoppas ni är nöjda med svaren! cya, pussss! =)


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0