gårdagen!

Hanna ringer mig panikslagen och säger att hennes internetkabel har blivit avkapad av några klantiga byggarbetare, haha! Hon frågar om jag har ngt speciellet för mig, vilket jag inte hade. Så hon tog med sig datorn och kom hit! ;p
Först försöker vi få igång det trådlösa men det gick så jävla segt så tillslut så satte hon sig på golvet, under Ebbas skrivbord för att ha en internetkabel. Hon är allt bra söt hon,<3
Efter ett tag så kmr Pekka inrusande i huset och skriker att hon vill ha sånt där som bubblar? alltså väteperoxid.
Klantig som hon är så hade hon två stora sår i båda händerna, så hon sitter och rengör såren medans Hanna sitter och bloggar om hennes fruktansvärda dag utan internet!
Efter ett tag så går vi hem till Hanna för att hämta hennes kille Andreas.
Vi går tillbaka till mig för att se Halloween, jag som är fett teknisk skulle försöka få igång tvn. Gick inte så bra, visad sig att det var en glapp kabeln i tvn ;p haha.
Även fast det var Halloween så blev man inte ett dugg rädd av filmen, kanske beror på att jag sett den typ 3 ggr (A)
Pekka var så dum att hon stängde ut hunden utan att hon visste om det, typ 10 minuter senare så springer hunden och hoppar upp på rutan och Pekka skriker. hahahha,
När Halloween var slut så såg vi på Alvin och Gänget. Fråga mig inte varför..
Resten av kvällen tillbringades med Hanna och Pekka,<3
Hoppas ni hade en bättre Halloween än jag!

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0