ronja gästbloggar

Chacha bloggen!
Skoja. Haha, nej men ja. Maria vill att jag ska skriva någonting, vilket jag förstår egentligen eftersom att jag är det bästa som finns.
Hon älskar mig.

Ehm.. Jag kommer inte på någonting vettigt att skriva. Jag kan berätta utförligt vad jag har gjort idag!

06.53
Väckarklockan ringer första gången. Snoozar.

07.00
Mor kommer in och berättar att det är kallt ute. Snoozar lite till.

07.13-07.40
Snoozar.

07.43
Bestämmer mig för att kliva upp ändå. Klär på mig, borstar tänderna och går.

08.00
Tar bussen från Vasaplan. Myser hela resan med Häggen (L)

08.25
Kliver av bussen och lubbar till skolan.

08.27
Sitter i Björns klassrum och har SO med gulleStaffan.

09.00
Matte

09.40
Lubbar till NTI

10.30
Steker i Häggens klassrum



JA, sådär intressant är mitt liv. Piltrepiltre.
Läs min blogg, för den är djup och estetisk osv.
plastartikel.blogspot.com


Och eh, läs min och Häggens blogg också, för vi drar Englaskämt
pisksex.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Darjish:- Heavymetal, nice design and a lot of attitude!

nobody seems to care gumman :P

2010-02-18 @ 13:50:39
URL: http://assonfire.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0