16 feb 2010

Godmorgon!(:

Har nyss varit ute på en liten sväng med Zorro, det är faktiskt riktigt fint väder ute så det var skönt att bara gå. Sitter och äter kräm nu, som får bli min frukost, hehe. Orkade inte göra några mackor eller så(a) Är inte i skolan idag för att jag vaknade upp och hade fortfarande så sjukt ont i magen. Så de va ba till o somna om på en gång. Mår lite bättre nu iallafall men magsmärtorna sitter kvar... får se vad jag hittar på idag, tror jag ska försöka plugga lite. Måste göra klart min uppsats som skulle va inne i fredags, hehe.


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: johanna

svar : okej, vad tråkigt. hoppas du blir bättre. jag mår jätte bra faktiskt! :) kram

2010-02-16 @ 11:18:57
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Gör så :-) Att käka semlor på fettisdagen är nästan ett måste så om du ber din mamma snällt kommer hon säkert köpa med sig det hem till dig :d hehe..värre är det när man har flyttat hemifrån och ska fixa det själv, får se vad pojkvännen drar med sig hem :D haha

2010-02-16 @ 11:57:44
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0