vi vet hur det känns

Ska snart sätta igång med packningen och det, men jag tänkte bara säga först att jag lever, haha! :)
Blev en sen natt inatt, är gaaanska så sliten, men nu har jag äntligen fått igång mitt nya simkort, så nu har jag nytt nr och allt, så fuck of bitches ;) ingen kan få tag på mig, mohahaha.
okej, nu ska jag sluta vara ond :] menmen, ikväll åker jag ju som sagt till Tavelsjö på konfaläger, bli borta till på fredag, så jag kmr inte kunna skriva ngt alls ;/ ska nog be ngn gästblogga lite:] så slipper ni läsa samma inlägg om o om igen;d
men jag hinner skriva mer idag iaf, åker ikv så vi hörs senare, ska duscha,äta osv nu, så kmr det en dagens outfit i think;*

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Emma- bloggen om allt!

Sv; ska packa till stugan imorn och bada :D Gå in i min blogg och tyck om tröjorna!

2009-06-28 @ 13:23:55
URL: http://frovibarn.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jo det är kanon..händer idag då+0

2009-06-28 @ 13:40:32
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0