mindag.

Nu är jag äntligen hemma igen, dagen har jag spenderat tsm med Moa och Fanny för det mesta.
Drog ju till Fanny, och vår lilla hemlis var överraskningskalas för moa med tårta osv:] Och efter det drog vi ut för då skulle fannys brorsa sova, men vi hade inget och göra så vi hamnade på en vindsvåning i ett trapphus. Där vi hade lite småkul med kameran, sen drog vi vidare till rödäng för att va med Robin, Fredde och Lucas, osociala små jävlar..
Och kring 11 gick bussen hem för Moa, så då drog vi hem och såg Harpers Island, riktigt bra program faktiskt! =)




jag älskar er brudar.

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Perez.

härligt, jo jag har haft det bra. själv då? kram

2009-07-21 @ 16:03:41
URL: http://perezj.se

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0