gash så slitet.

Det här får bli ett väldigt snabbt inlägg för jag är sjuukt trött och vill verkligen sova.. Uppdateringen på sistonde har varit sämst, iknow! Men det blir så när man är ledig :)
Drog typ ner på grubbe för att vara med mimmi och emma tidigare, sen drog vi till micke för att va med han :) kanske inte socialaste gänget precis, två satt vid datorerna, en smsa och två ba satt där;p haha.
Kom väl hem kring 12, och då drog jag vidare till en kompis och nu är jag äntligen hemma från han, vi såg ba film och snackade(:
ska nog ta och göra mig klar för sängen nu, vi hörs imrgn! sov så gott :)

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket :) fin blogg du har! :) kram

2009-07-22 @ 06:12:20
URL: http://redghost.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0