Trååkigt?!

HUR

Svarar du i telefonen: Hallåååå, eller vad vill du..?
Gör du när du är kär i fel person: finns inget att göra.
Tycker du om gul-bil-leken: den suuuger;o
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inget, höhö.
Mycket är klockan: 17.33
Många kontakter har du på msn: 375 tror jag.
Spenderar du en regnig dag bäst: kompisarrr,

VEM

Pratar du med på msn just nu? Ronjaa (A)
Pussade dig senast? skulle du allt bra vilja veta va?
Vill du kasta en sten i huvudet på? mig sjäälv.
Saknar du mest just nu?Pappaaa<3
Är din bästa vän av samma kön? Hanna, Pekka, Mette o Fanny i guess.
Är din bästa vän av motsatta kön? ingen du känner ;d
Är ditt 10:e sms ifrån? mettoowww
Ska du träffa imorgon? klassen, o typ folk.
Umgicks du med senast? klasseen,
Sov du med senast? min säääng! :]
Festade du med senast? festar inte :)

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: aoow!
Gråtit en hel natt: aoow!
Åkt vattenskidor: nää, men jag vill!
Åkt rullstol: haha, jag tror dt (A)
Gjort en bakåtkullerbytta: ja, inte för att jag brukar lyckas så bra men.. :]
Köpt lösgodis för över 50 kr:  haha, nejrååååå (A)
Haft träningsvärk: jaa, uschusch..
Önskat att du var det andra könet: faktiskt
Velat vara ett djur: joo, typ hund :]
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nää,
Tycker Harry Potter är bra: ofccc,vem tkr inte det? ;o
Hatat choklad: noway ;o choklad är detbästa som finns *tjock*

VEM

Är i rummet med dig? min syster o min hund
Fick du senast sms av? Mettooowww
Tänker du på nu? vilken idiot hon på tvn är.
Pratade du senast i telefon med? Fnyh enligt min mobil!
Hus var du senast i: mammaas^^
Sa du senast "jag älskar dej" till: kan inte minnas sista gången jag sa jag älskar dig till ngn.
Önskar du var med dig nu?: dadi
Är din favoritsläkting?: mooaaa
I din skola går dig mest på nerverna: EMIIIIIIIIIIIL :(

VAR

Går du skolan? umedalens mentalsjukhus, ta reda på namnet själv!
Är din telefon? bredvid datorn
är din mamma? hon står i köke o skriker åt oss att dt är mat
Sover du? i min säng.
Handlar du mest? H&M o gina.
Fick du tag i tröjan du har på dig: bikbok o h&m
Åkte du senast bil? minns inte ;o
I ditt rum är du? jag är i faktiskt i vardagsrummet (A)

VAD

Åt du senast? pannkakor
Drack du senast: mjölk!
Är det för färg på dina byxor? mörkblåa
närmaste saken som är blå ? Min so bok
Gillar du mest med skolan? LOVEEEN! :]
Har du på fötterna: strumpor o tjocksockar
Är din favorit färg: svart
Vilken film såg du senast: ser beck nu, men innan de mamma mia
Hör du just nu? fåglar som kvittrar..

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än 3 minut? yess
Sovit i en annan säng: yess
Hånglat på en bio: nope
Tyckt att din kusin är het? nja, snarare söta :]
Sovit naken: har jag säkert
Kört över hastighetsgränsen? ja,
Målat om ditt rum? nää,
Dansat framför en spegel: ja,
Fått hicka: ja.
Stulit pengar från en kompis: nej,
Hoppat i en bil med folk du just träffat: kan jag ha gjort,
Varit i slagsmål? nä
Smugit ur ditt hus: yes,
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: everytime..!
Hånglat med en främling: nää,

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0