Australia

Som jag skrev i tidigare inlägg drog jag o Mette på stan igår. Orkade tyvär inte blogga eftersom att jag kom hem typ 12 och var på sjukt dåligt humör, men jag skriver nu ist ;d
Till en början var det bara vi, fanns inte så mkt att göra. Hängde med Simon o Emil till Frasses för att äta, as usual!^^
Så kom Anette dit också, ganska trevligt. haha
Gick till bion och kollade om det fanns kvar några platser på I taket lyser stjärnorna, men icket.. Det fanns 10 platser, men dom var utspridda, och vi ville ju helst ha 4 bredvid varandra ;o
Anette drog  hem o hämtade pengar oså medans vi gick o träffa Jp.
Kring kvart över fem stog vi på bion och hade ingen aning om vad vi skulle se. Men det fick bli Australia. Och det är jag ändå glad över, filmen var så sjukt fin och bra! =) Lite väl lång kanske.. Vi började se halv sex men var inte iväg från bion förens halv nio.. 2 timmar o 50 minuter var filmen, ganska drygt ;o men det vare värt det! Och på alla hjärtans dag ska vi förmodligen gå och se I taket lyser stjärnorna, om den går då (A)
Efter filmen drog vi in till stan och satt mest ba o chilla på Donken. höhö.

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: mettooo

ååååh jag älskade filmen, den ägde. du ägde, anette ägde. allllllt ägdeeee :]

PEPPA alla hjärtansdag :] du och jag gumman, bio och romantisk middag för två, aiight? hihihihi

pussss<3

2009-02-01 @ 16:00:56

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0