sick?

inte suttit vid datorn så mkt dom senaste dagarna, därför jag inte skrivit ngt.. men skriver liute snabbt nu. Ska strax gå och spela biljard med syrran. Orkade bara vara i skolan ca 20 min, min mage höll på att döda mig så jag gick hem igen. Nu äre bra som tur är, känner inget alls =) Igår så låg jag mest ba o sov, förutom när jag var med fanny.
Ganska skönt att ba vara hemma och tare lugnt. Får se om jag orkar dra på stan idag, kanske får lov att dra dit. Mina små älsklingar saknar mig :] hihi.

Ganska nöjd, idag så skulle deckaren vara inlämnad, men duktig som jag var så lämnade jag in den igår så det gjorde ingen att jag missade svenskan idag =) Inte haft några prov i veckan heller, fett skönt! fast däremot har vi haft läxor osv. Fast många lärare har varit borta så ;p
Aja, nu ska jag gå o spela med lillsyrran, vi hörs! =) pussss!

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0