sånt jag roar mig med när jag har tråkigt..

Namn: Maria Bodin
Piercingar: hål i öronen, om  de nu räknas;o
Tatueringar: Nope, men vill ha ;/
Längd: 168 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkblondt / brunt
Är du kär i någon: Mja..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Just nu gör jag det.
Tänker du på självmord: Varje dag!
Tycker andra att du är attraktiv: Tror jag knappast.
Vilket shampoo använder du: Jane Helen! Emiiiiiil ;)
Vilken parfym använder du: Britneys Fantasy
Vad är du rädd för: Magsjuka..!
Gillar du att tvätta: Tvättmaskinen är rolig, så jag antar det blir ett ja ;o
Gillar du Berg-och-Dalbana: NEJ!


Senaste...
Film du hyrde: minns inte! ,
Låten du lyssnade på: Lyssnar på If I aint got you just nu så ! ;p
Låten du hade på hjärnan: Hot N Cold
Låten du laddade ner: Vänta.. jag tror jag minns ;o typ.. Right Here Waiting..
Personen som ringde dig: Fnyh
Personen du ringde: Marklund
Tv program du tittade på: Miami Ink
Personen du tänkte på: Dadii :(


För eller emot...
Långdistansförhållanden: Spelar egentligen ingen roll om man älskar ngn.
Utnyttja någon: Emot
Teenage smoking Doms val?
Köra onykter: ajaj, inte bra!
Sex före äktenskap: För


Favorit..
Mat: Hm, tacos?
Låt: Vet inte, men a drop in the ocean är jätte fin! :]
Dryck: Fanta Exotic
Film: Ingen aning, finns mååååånga;o


Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: To many times..
Gråtit över en flicka: På ett annat sätt ja.
Ljugit för någon: Yes
Varit i slagsmål: Nä
Blivit arresterad: Nope


Antal..
Gånger du varit kär: En, om det nu räknas som kärlek ens..
Gånger ditt hjärta brustit: En
Hjärtan brustit på grund av dej? Inget!
Personer från grundskolan du har kontakt med: Från typ.. då jag var jätte liten, Pekka mm.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Aldrig räknat, men ett antal ggr!
Ärr du har på kroppen: Allt för många.


Ska bli skoj: Sommaaar! (L)
Sparar till: Dator
Väntar på: Maj
Pålägg som gäller: Inga
Dagens dryck: Vatten typ?


Senaste...
Bok du läste: Knappt lovlig!
Personen du fick brev av: Dont remember
Personen du fick sms av: Kasper Wikström
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen var ett bra tag sen, men min familj idag åt senast.. idag..
Saken du köpte: Halstabletter
Vad har du gjort idag: Piffmöte och Öppethus
Brukar du svära mycket: Ibland
Hur tidigt stiger du upp: 7 typ.
Gillar du att slåss: Nej, inte att bli slagen heller :(
Är du seriös: När det behövs så.
Vad är du allergisk mot: Idioter..
Var har du ont: Överallt!
Använder du hårspray: Sometimes
Favoritserie: Andra Avenyn! ;d


Håkan Hellström eller The Ark: Håkan!
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: Lars
Salt eller socker: Socker oftast! (A)
Gillar du ketchup: Beror på vad..
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Nej
Varför? Gjorde inget.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till:  Jag o Mette dansar till ALLT!
Stockholm är: Dryygt!
Göteborg är: Aldrig varit där
Kan du sjunga: Nä
Mer värt än guld: Jag, vad annars? ;o daaah.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land du helst vill besöka: Ett varmmmt land.


BRUKAR DU

Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla : Ja
Sova: Minst en gång per dag, ja.
Ha ångest: Ja
Skada dig själv med flit: Nä
Ta mediciner du inte borde ta: Nä
Vilja dö: Ja
Drömma mardrömmar: Ja, alltid om att ngn i min släkt vill mörda mig (?)
Drömma sexdrömmar: Vem gör inte det? ;d
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: På konfan, inte annars!
Gå i skolan: Ja
Röka: Nä
Ha sex: Nä
Ljuga: Ibland
Hata folk: Lite
Lita på folk: På några


VEM :

Saknar du: Pappaaa<3
Vill du döda: Myself?
Rörde dig sist: Kan ha varit när jag slog tom i axeln, annars vet jag inte..
Vill du slå: Alldelens för många!
Kysste dig sist: ta reda på det du!
Vill du kittla: hihi :]
Kramade du sist: Sacka.. i think.
Vill du prata med: Pappa..
Skrek du på sist: Alexander;o
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Min ensak
Vill du bli galet full med: Ingen.
Gjorde dig riktigt glad senast:  Ett bra tag sen jag var riktigt glad.
Är vackrast på jorden: Jag, i min egna lilla värld.


HAR DU :

För många vänner: Nä
Förföljelsemani: Som satan!
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Kan hända
Någon fysisk sjukdom: Förkylning (A)
Någon skada: min hjärna har nog många skador
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nä
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Långt ifrån!
Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: Ja  (present)
Tagit nakenbilder: Nä.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej..
Bjudit ut någon: Nä
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Hm.. nej, typ inte.
Blivit dumpad: a
Velat vara otrogen: Nä
Varit otrogen: Nä
Stulit någonting: Nä
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Ja
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: inte vad jag kan kma på 


HUR :

Svarar du i telefonen: Ja, vad vill du?
Fördriver du tiden: Datorn!
Mycket pengar har du: Vet inteee.
Tjänar du pengar: Tjänar inte mina pengar, jag får dom.
Ofta Bäddar du sängen: Sällan
Ofta diskar du: Händer väll då o då att jag startar diskmaskinen;o
Ofta städar du: Aldrig
Många stör du dig på: Några
Ofta träffar du din familj: Varje dag för det mesta.


TROR DU :

Att du kommer bli något: Äldre blir vi alla! =)
På rymdvarelser: Nä
Att folk tycker om dig: Nä
På ett liv efter detta: Jag vill tro
Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Nä


VÄLJ :

Katt eller hund: Chihuahua inte kissemisse..
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten. Utan fiskar
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Just nu, dö. Men om ngn dag, leva!
 

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: maddeh

hahahah sötnos!

jag är inte bra på allllllt ;*

2009-02-12 @ 13:40:58
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: LINA

Ha en trevlig kväll:)

2009-02-12 @ 19:28:56
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: THE- ONE-AND-ONLY

VEM HAR DUMPAT DIG?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!



:] :*

2009-02-23 @ 11:22:51
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0