jag har inte kul..

Hann  inte skriva så mkt igår, hade typ 40 sek kvar att skriva ett inlägg på så (A) och sen var jag emd Anette hela kvällen så det blev inge mer bloggande..
Var på stan på dagen med Mette, träffade TjockisLinn och Tåbbe, oså kom Anette, fan vad saknad asså ;o
så hittade Pekka, Moa och Frida oss på donken, itne svårt att lista ut vart vi var (A) hihi, sjukt länge sen man träffade Frida, riktigt kul! :)
Drog hem när Mette skulle ha sitt utvecklingssamtal, sen gjorde inte jag och anette så mkt, vi typ... sov (?)
Men när Anette drog så gick jag till fanny och åt Ben o Jerrys, Fan va feta vi kmr bli asså.. fast det är lugnt så länge vi tränar :] hihi, fick bli New York Super Fudge Chunk den här gången, supergod! :) Älskar verkligen Ben&Jerrys!
Idag så blir det förmodligen stan, ska fixa praoplats och bank & Idkort, äntligen ;d Fast praoplatsen kan bli ganska så svår... det är typ fullt överallt ;/ menmen, ngt ska vi nog hitta (A) Umeå  är litet och suger..
Menmen, nu ska jag svara på kommentarer oså , vi hörs! =) pussssss


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: ida

dsm :) pusss

2009-02-24 @ 13:16:48
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: tjockislinn

fan va du e dum :(

2009-02-24 @ 13:30:44
URL: http://llinnlundberg.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0