Godmorgon!

Eller godnatt skulle jag vilja säga.. Kom hem 6 inatt, hihi. inte bra.. Satte mig framför datorn en liten stund sen gick jag och la mig. Kring åtta vaknade jag, slog på datorn och somnade om. Oså ringer Mette.. h*lvete asså ;/ jag som ville sova. men nej, det får jag inte heller, för vi ska till obbola ;p
Gårdagen vart riktigt trevlig, drog till Maddeh kring 5, fixade iordning med maten och så.
Kring halv sju började allt folk kma, vi åt middag och hade lite party. Sen kring typ.. 11 så skulle dom på fest men jag kundei nte dra så jag gick till Matilda Marklund! Riktigt kul att träffa hon igen också =)
Var där till kanske halv ett oså kom mamma och hämta de mig. När jag kom hem så chilla jag ba mest, drog till Tom kring 1 och var där ett tag.
Hoppas eran dag var lika bra som min! =)

Glad alla<3dag! ;d
Vad ska alla göra idag då?


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: maddeh

va bra :) <3

2009-02-14 @ 15:59:20
URL: http://maddiish.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0