vi reser igenom livet..

godmorgon!

ligger fortfarande i sängen, känner mig helt död. Måste verkligen vända tillbaka dygnet!;o
kollade faktiskt min mail imorse och såg att jag fått aktiveringskoden till videofyme, så jag lär nog börja ladda upp filmer där istället ;) får väl se hur det går, någon som använder det och kan hjälpa mig ?:)
Ska börja göra mig iordning nu väldigt fort, ska dra till nolia mässan med lillmimmi, blir nog fett kul!
Vi hörs senare när jag tagit mig hem :) annars kanske det blir en mobilblogg? vi ser väl!  PUSS

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det har jag haha :D

2009-08-04 @ 13:23:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: lucindae

Gå gärna in på min blogg, länka dig vidare och rösta på mig i "Veckans blogg"! :) Sen får du gärna kika in min blogg, för om en kvart så är ni välkomna in i min garderob (fast genom bloggen, hih). Puss!

2009-08-04 @ 13:26:16
URL: http://lucindae.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0