Tisdag

Gick över till Pekka efter middagen, då satt hon Anette och Ulrika och åt glass och drack Cider.
Anette ba - Säker på att du vågar dricka den där Cidern?
Jag - Varför skulle jag inte?
Anette - Dom kanske har gjort ngt med den?
Jag - Haha, ellr hur?
Pekka - Den är typ 5-6 år gammal,
Jag - haha va?
Pekka - Vänta tror dt står på den andra flaskan. *tar fram en cider flaska*
Kolla, den gick ut 2002 09
Jag- Neej?
Pekka - Joo,
Jag - Neej, den går ut 20 februari 09 ju? ;p hahhahhaha.
Pekka - Men åååh, jag trodde den var 6 år gammal ju, nu förstörde du dt roliga.
Anette - Vi har ju suttit och diskuterat varför den fortfarande är god jätte länge!
*As garv*
Efter glassen for vi till Grubbeskolan för att vara med Samme, Fredde, Felix, Vikkan, Olle, Nicke, Johanna och Matilda!
Sjukt skojj att träffa alla igen! :)
Vi for mest bara runt och chillade. Sen var vi i Westside ett tag. Var läänge sen man var där sist! ;p
Rätt skojj dag faktiskt! :)





Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0