Lördag

568587-3
Var med Hanna och Fanny!
Först satt jag och Hanna bara och snackade oså. Sen packade vi lite till Hannas klassresa.
Kring 3 så började vi baka bullar som Hanna skulle ta med sig! :) Vi äger på att baka!
Sen kring 5 for mamma till någon jobbkamrat så då var man ensam hemma också!
Vid typ 8 kom Tomme och då såg vi film. Först såg vi Adam och Eva men den ville ingen se. Så då slog vi på Svensson Svensson ist! ;p Bara Fanny som var intresserad av filmen så vi gick och satte oss på altanen och snackade. Efter ett tag gick alla in i köket så satt vi där och snackade ett tag!
När mamma kom hem så skyndade vi oss ut med hunden eftersom att hon alltid ska skämma ut mig inför mina kompisar och ställa en massa frågor till killar..
Efter halva vägen så vände Hanna och Fanny om för dom skulle hem och packa det sista.
Så gick jag och Tomme och snackade, så träffade jag David och Coffe! :) Den hunden är verkligen as  gullig. Stog och snackade med David ett tag också. Hm, fick typ konstigaste frågan ;p Om vi var syskon. hah, vi är inte ett dugg lika.

Tack för en mysig kväll!

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0