Fredag


Klev upp 9 för att fara till Stadium med Sofia och köpa skor! Kring 10 kom Sofia och hämtade mig med moppen så får vi in till stan, Hittade 2 par  riktigt snygga skor så dt fick bli ett par svarta Warp skor.
Sen gick vi runt och kollade på en massa affärer för att dt är ju sommarrea. ;p Köpte ett par örhängen också.
När vi kom hem så får vi till Luna och red. Jag fick rida Ginn! =D Så sjuuukt saknad hon har varit asså. Helt underbart att få rida hon igen. Synd bara att hon är 33 år "/
VI for ner till älven ochf örsökte få Luna ner i vattnet, men dt gick inte så bra. Så då vare ba jag och Ginn som badade^^ Var inte lite blöt när vi gick därifrån men härligt vare , ;p
 Nu sitter jag hemma och gör direkt ingenting. Väntar på att Sofia ska ringa.
Ska kanske hänga med dom på Hamnfesten ikv ;D så sjukt skojj asså! 
 





Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0