Twilight!<3

Förlåt för att jag inte skrivit så mkt, men blogg laggar satan ;O Det går inte att skriva inlägg osvosv.. Fett drygt.
Var och såg Twilight igår med Anette och Mathilda! Håller verkligen med alla som skrivit om filmen, den är grymt bra! =)
Blev helt kär i filmen, vill gå och se den igen men jag vet inte om jag orkar ;p Och Edward var faktiskt snygg, lite väl blek kanske menmen, (A)
Har ni inte sett den så gå och gör de! Den var så sjuuuuukt bra, man vill verkligen inte missa en enda sekund av filmen. Imorrn så äre sista provet för den här terminen, självklart glömde jag boken på skolan.. Ajja, får väll försöka kma ihåg vad vi gått igenom osv!

Edward och Bella.

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Joziie

du har helt rätt, filmen är kung :)

2008-12-17 @ 18:03:42
URL: http://josefiness.webblogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0