Stan, as usual

Eftersom att jag inte skrev ngt igår så tänkte jag skriva lite nu om vad jag gjorde!
Låg och såg på Mamma Mia när Pekka kmr instormandes i mitt rum och säger att jag ska med till stan och att bussen går om 5 minuter!
Får lov att stänga av och kuta till bussen, på bussen så träffade vi Moa som vi skulle gå och fika med!
Drog till Station och fikade chokladboll, kladdkaka och glass, Gottttt =) Sen satt vi ba och chilla på Station i ngn timma.


Idag efter skolan så drog jag också till stan! Skulle träffa Nath och Linn.
Satt på Frasses med Nath, Robin och Amanda i typ år, sen vare ngn liten kaxig jävel (20 år typ) som började svära för att han tyckte att Amanda hade stolen för långt ut? ;o Fast hans tjej som satt rygg i rygg med henne brydde sig inte alls. Myskokille.. Var fett kul att få träffa min älskade syster igen iaf!<3

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: nathalie

PUSSS på dig, love u sis!

2008-12-10 @ 22:58:30
URL: http://nwaldestal.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0