Rubriker är nog det värsta som finns..

Hejsan allihopa! Har eran julafton varit bra än så länge? =) Det har faktiskt min, jag har soooovit, hihi. Kanske inte var så smart att ligga vaken till 4 för att ha snackat med Anette i 4 timmar. menmen, vad gör man inte för henne ? ;] haha,
Såg för en gångs skull på Kalle Ankas julafton med släkten, inte många år vi har hunnit det.
usch, inte så taggad på middag, jag hatar julmat om jag ska vara ärlig, för det första så luktar det jävligt äckligt och för det andra så smakar det inte heller särskillt gott.. ;p
Aja, nu ska jag gå ner och vara social med släkten, skriver mer sen! pussss

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: linnl

haha jag har hatat julmat hela mitt liv! tills jag upptäckte hur gott det var att blanda leverpastej, potatis och rödbetssallad ;)

2008-12-24 @ 22:34:11
URL: http://llinnlundberg.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0