Rätt?

Såg nyss på Idol utröstningen, tyckte ni att Robin skulle ha åkt =) ? Om inte, vem tycker ni då? ;p
Tycker faktiskt att det var bra att han åkte, visst är han bra men både Alice och Kevin är bättre! Ska bli kul att se finalen, inte för att jag följer Idol menmen ;p
Taggar verkligen sönder morgondagen, inte många timmar kvar tills jag blir fjortiiis! Tio i två inatt faktiskt :] Frågan är ju om jag orkar hålla mig uppe för att gratta mig själv, kliva upp 05.40 och gå och lägga sig efter 01.50 kasnke inte är så smart om det kmr folk imorrn (A) Vi ser väl ;)
Aja, nu ska jag fortsätta va social med Mette i tfn, vi hörs! pusss


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0