Pekka, min sötnos!

Justee, glömde skriva om mitt jätte fina kort som jag fick av Pekka! Hon hade skrivit en dikt på ett papper ;d

"Grattis Maria, 14 år
Presenten som du av mig får
Må vara liten och ful
Tro mig du får en bättre till jul!
Nu för din mamma du får pussa pojkar
Ja, hela tiden så mycket som du orkar
Jaja, jo visst du är 14 år
I mina ögon förblir du ett litet får
Du är en av mina bästa vänner
Det vill säga av de få människorna jag känner
Ibland så mobbar jag dig, jag vet
Men liksom, jag älskar dig, du vet
Haha jag är ju en riktig poet! :)
Nej jag skämta, jag skriver som en get
Nu är kortet slut, hoppla och tjohej
Vi ses om 40 minuter hos dig"


hahhaha, visst är hon duktig på att skriva ;) ?

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Stefanija

sv: jag vet. jag brukar inte bli så särskilt sjuk ofta, men när jag blir det är det ett helvete :/

2008-12-07 @ 15:24:50
URL: http://fjunisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj,jag blev alldeles tagen av din header...

2008-12-07 @ 16:44:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0