Nooooo,

Kom rätt nyss hem från stan, köpte lite julklappar oså, känns jävligt skönt att ha köpt dom flesta kan jag säga =) Ba 2-3 st kvar att köpa till nu!
No provet var svårare än vad jag trodde.. Man fick 4 st A4 papper och 4 frågor, så skulle man redogöra med max en sida per fråga. Får hoppas att jag blir godkänd iaf, skrev rätt så mkt och det brukar inte vara så svårt att bli godkänd ;p
Ikv tror jag att jag ska baka pepparkakor med syster, sällan vi gör ngt tsm så..
Imorrn så är jag ledig, fast det blir till att kliva upp ännu tidigare då.. Ska till stallet och jobba.
Aja, nu ska jag gå och äta, vi hörs! Pussss


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0