Ikväll smäller det!

Godmorgon allihopa!

Ligger just nu i sängen med datorn framför mig, hunden bredvid mig och kollar på tv. Har inte orkat kliva upp och klä på mig än fast jag vaknade halv 10 (A)
Känns lite ovärt att klä på sig eftersom att jag ska duscha efter jag skrivit klart =)
Mette ringde en snabbis och berättade om en jätte konstig dröm hon haft om mig och några andra. haha, hon är ju söt!

Ikväll är det nyår, någon annan än jag som är skit taggad?
Även fast allt inte blev som det skulle så tror jag det blir bra. Vad jag vet än så länge så ska det vara jag, Anette, Mette, Jocke och Filip. Fast man lär ju träffa en massa andra som man känner!
Middag äter vi hos grannarna, det här är nog den första nyår jag firat hemma så länge som jag kan minnas. Vi har alltid, och då menar jag ALLTID varit i Kittelfjäll just nu. Men nu blev det inte så eftersom att våra älskade tremeningar drog till Thailand och lämnade oss :( Men nästa nyår lär bli i fjällen!
Jag har faktiskt inte kommit på ngt nyårslöfte än, det håller liksom aldrig för mig! Har ni något nyårslöfte? Skriv och berätta =)

Imorgon så fyller lillasyster 11 år. STORT grattis till henne! =D
Så då blire ännu mer firande, fast jag måste kliva upp tidigt och åka hem från Anette.. Jobbigt, men vad gör man inte för systern sin ;) ?
Aja, nu ska jag ta och hoppa in i duschen, skriver mer sen och laddar upp en bild på hur jag hade tänkt att se ut ikv! pussss!

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0