Gipsy, du är ju söt ibland..

Förlåt för att jag inte skrev ngt igår, orkade verkligen inte sätta mig framför datorn, såg på Vuxna Människor och Andra Avenyn ist!
Ridningen gick kanske inte super bra, föll av, duktig som jag är ;d menmen, det gick bra iaf!
Tog mig åtminstonde över hindren och det är jag nöjd över!
Ska lägga ut en bild på Gippans "små" bockningar bara Fanny laddat in dom ;) Då kommer ni få ett gott skratt kan jag lova!

Kom nyss hem från stan, har köpt Hannas julklappar nu ;d Bara Fanny kvar, och kanske Åke!
Känns fett skönt, och imorrn får jag ett presentkort på 500 kr :] Då blire till att shoppa!
Ikväll så ska jag och Fanny baka Choklad Fudge som jag kallar det, inte för att det är fudge, menmen, det är as gott ;o
Är fett sugen på det, äkta julgodis, och snart så är ju julen här ;d

Honey honey, touch me, baby, ah-hah, honey honey
Honey honey, hold me, baby, ah-hah, honey honey






















Fan vad jag saknar diig...<3 kom tbx ;(

Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0