From a Jack to a King

uschusch, sitter och pluggar.. dryyygt, eftersom att vi inte ens gått igenom det vi har prov på.. roligroligt! njaa..
Drog till stan kring.. 2 kanske, fick prata med chefen för Subway, fick tbx våra pengar och fick fribiljetter ;d haha, inte för jag vet om jag kmr äta där igen menmen ;p
Var på Sandra Hedmans föreställning av From a Jack to a King, den var skit bra, och Sandra, du var jätte duktig! =) Bilder kmr! ;d
Ajja, nu ska jag gå och göra mig i ornding och sova. Pusss!<3


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: sandrahedman

Tack så jättemycket Maria!

2008-12-01 @ 23:13:00
URL: http://sandrahedman.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska dit ikväll :D

Taggar som satan :D:D:D

2008-12-03 @ 17:42:13

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0