Dom röda blodkropparna tillverkas i den röda benmärgen....

No Provet imorrn kmr gå åt helvete.. Får verkligen inte in allt det där i skallen.. Känns som om det är samma saker som på förra provet? Men det är nog inte det.. Typ 100000 sidor att plugga in, kul.. njaa,
Ajja, vi ser väll, har inte fått ett enda omprov så det är ba att hoppas på det bästa! ;d Proven brukar inte vara så svåra trots allt! Nu ska jag inte sitta här och tråka ut er, vad gör ni ? =) Själv sitter jag och taggar sönder till på löördag, kanske borde städa lite.. Eller vad tror ni ? ;p


Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard just to talk to you
But you don't understand

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: linnl

att du ens pluggar :) gör som ja ist :]

2008-12-04 @ 17:41:24
URL: http://llinnlundberg.blogg.se/
Postat av: Pekkakan

Hallå.

Mitt prov gick inte bra ._.

och din väska är HOS min MAMMA ooooooohhohhohoho

nämen seriöst den är hos mamma och jag är hos pappa så du får fråga henne om den ^^

2008-12-04 @ 18:37:00
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå.

Mitt prov gick inte bra ._.

och din väska är HOS min MAMMA ooooooohhohhohoho

nämen seriöst den är hos mamma och jag är hos pappa så du får fråga henne om den ^^

2008-12-04 @ 18:37:22
Postat av: pekka

FAIL

2008-12-04 @ 18:37:57

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0