Äntliigen helg! =)

Sitter just nu på mitt rum med Pekka som ligger och läser min dagbok, pinsamt ;o
Vi har äntligen lyckats komma på en bit på dansen, känns bra, vi ska ju redovisa för Johan på tisdag så.
Ikväll tror jag faktiskt att jag ba ska vara hemma och se på Idol finalen, skulle faktiskt vara kul att se vem som vann, båda två är sjukt duktiga men jag hoppas ändå på Kevin! Måste ju endå gå och lägga mig tidigt ikv, ska upp rätt tidigt imorrn också!


Jag älskar dig babuuu<3

Du är så sjukt söt, snälla ngn, ta mig härifrån..

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: linnea

haha w00t då fattar jag inte..

2008-12-12 @ 16:57:38
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag måste bara få inflika att jag väldigt noga frågade om jag fick läsa den ^^

2008-12-14 @ 03:23:47
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jag måste bara få inflika att jag väldigt noga frågade om jag fick läsa den ^^

2008-12-14 @ 03:24:48

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0