17 jan 2010

Godmorgon!

Eller ja, goddag kanske man borde säga, ligger faktiskt fortfarande i sängen med pyjamas på, det första jag gjorde när jag vaknade va att slå på en film och nu är den slut så har inte hunnit med så mycke mer.
Ligger typ och skrattar för mig själv åt att min öga damprycker så att det kittlas, har ni varit med om det? Jag är galet lättroad jag vet, och det vet även folk som umgås med mig, haha!
Ska nog ta och testa spela the sims 3 för första gången eller sätta mig och leka lite med photoshop, måste lära mig det! Fattar ingenting:(
Menmen, vi hörs säkert efter jag varit i stallet ikväll, annars hörs vi imorgon! Ha en bra dag♥


yesterday..

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: julia

bra det! ;)

2010-01-17 @ 16:22:23
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: isabell

okejokej, jag gör inte så mycke :)

2010-01-17 @ 16:59:22
URL: http://miniizza.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0