behöver skriva av mig..

Låg just och kollade på filmen jag gjorde om dig, och på bilderna och filmerna ni filmade i fjällen, då man hör din röst i bakgrunden.
Tankarna för mig tillbaka till tiden med dig, då allting var perfekt. Då du fortfarande var vid liv.
Alla minnen vi har, jag kommer aldrig glömma dom. Och allting vi planerat att göra, på påsklovet skulle vi upp till fjällen, du, jag, nina, nath, robin och ebba. Vi hade redan planerat hur våra dagar skulle se ut, men det hann aldrig bli av..
Om jag bara kunde få tala om för dig hur sjukt mycket jag älskar dig och hur galet mycke jag saknar dig. Varför ska livete vara så orättvist..
Du finns i mina tankar varje dag och varje natt, ibland drömmar jag till och med att du fortfarnade lever, att allting bara var en bluff. Så vaknar jag upp gråtandes och inser att det bara var en dröm. Jag önskar att allting bara kunde vara en hemsk jävla mardröm, att jag snart vaknar upp och kan gå för att väcka dig och du fortfarande ligger där i din säng och snarkar.
Varje gång jag kollar på alla bilder jag har på dig så känner jag mig bara tom inuti, den tomhet som du lämnade efter dig. Men jag vet att du finns här hos mig, och vakar över mig hela tiden. Ibland kan man till och med känna din närvaro, det är som om du vill visa att du är här.
Vi ses snart på andra sidan, love u forever dad




Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: simone

åh så vackert gumman, beklagar verkligen :/

2010-02-10 @ 12:56:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Nickey

Beklagar verkligen sorgen.. Vackert skrivet!

2010-02-13 @ 19:16:16
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: moa

beklagar :/

2010-02-21 @ 11:46:16
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0