cant go wrong, living this way.

Haha, jag måste sluta säga att jag ska bli bättre på att uppdatera, blev väldigt lite uppdatering idag, men så blire om man är en upptagen människa. Nä, skämt o sido, nu ska jag sluta flumma. Vet inte riktigt  vad det är med mig idag, har suttit och fnittrat åt allting, och har jag väl börjat kan jag hålla på o fnittra i en kvart, och jag skojar inte.
Tror vår SO lärare blev lite less på mig o pekka idag, hihi.

Efter maten drog jag och Pekka till Ica för att köpa hårfärg för hon skulle färga håret, och jag ville ha lite godis. *fet*
och vi hade sån jävla tur, det stog en gubbe framför oss som tappade en 500 när han la upp varorna, så sa pekka till han att han tappade den och då betalade han mitt godis OCH hennes hårfärg;o sjukt snäll gubbe!(:
Han var nog riktigt tacksam för att vi sa till och inte tog den själva.
Menmen, hennes hår blev ganska bra hoppas jag, hann inte se det när det torkat men det får jag se imorgon! Kändes som om hårbotten blev lite ljusare, men som sagt får jag se imorgon. Ska försöka få ta en bild på det då också! Men nu ska jag spela lite Mafia Wars, och sen ska jag sovaaa! Så vi hörs imorgon! PUSSSS


Lämna gärna en kommentar =)

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0