i´m back on track!

Hejsan sötnosar! Har ni saknat mig? haha nä, jag skoja ba.
Vet att det blivit väldigt lite uppdatering dom senaste dagarna/veckorna. Satsade mer på min och mettes blogg men eftersom att hon har gett upp den kommer jag tillbaka till den här helt och hållet istället! Kändes lika bra :)

Igår var vi på teg och hade filmkväll hos dessi, såg the uninvited, riktigt bra film faktiskt! även fast jag sett den förut, lite förvirrande bara;p
sen träffade jag en kompis och såg film igen och ja, sen har det väll inte hänt så mycke mer.

Men nu ska jag ut och sälja tidningar, mamma har lockat med att höja månadspengen om jag säljer varje helg ;) så självklart kommer jag göra det då ocskå. Tjänade även 160 kr igår, hihi. as nice, köpte även nya skor. Ska ta kort på dom och lägga upp sen, men nu måste jag springa. vi hörs senare! PUSSSSS


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Malin

Hoppas du har/har haft en bra helg? :D

2009-10-11 @ 16:51:28
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Erica

Mys med filmkväll.. =)

2009-10-12 @ 16:07:44
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0