30 okt 09.

hej sötnosar.

var ett tag sen jag bloggade, sov hos mette igårnatt och sen var jag på stan tills 12 igår och efter det typ gick jag och la mig och sov, så jag glömde helt bort att blogga(a)
sov ju som sagt hos mette, eller sov o sov. vi hade filmkväll typ, såg barnhemmet, rec, linas kvällsbok och the hills run red. riktigt bra filmer allihopa, dom borde ni se om ni inte gjort det(:

ikväll vill mette att vi ska gå bus eller godias, hahha pinsamt men ja.. får se hur det blir med det, annars blire väll fanny eller hemma kväll med mami, mormor o ebba. mysigt det också.


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Anonym

Aaa, okejj, kulkul! (:

2009-10-30 @ 19:33:30
URL: http://HTTP://LINDAASS.BLOGG.SE
Postat av: josscool

dog du inte när du såg rec? tyckte den var jätte hemsk =(

2009-10-31 @ 15:59:56
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0