15 okt 09

Godmorgon(:

Sitter här och skördar min farm på farmville, alla ni som har facebook och spelar det vet ju hur beroende framkallande det är, haha!
Har nyss sett på Mamma Mia för 10000 gången och ätit lite lunch, skönt att kunna äta som vanligt igen efter typ en vecka.. ;o
Ska nog snart ta och klä på mig också och gå ut med hunden eftersom att syster tydligen inte kom hem och gick ut med han, men än så länge har han inte gnällt iallafall.


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Matilda

Tjabba!! :D

Nu är min blogg igång igen! Har varit riktigt usel på att blogga och svara på kommentarer... men nu är jag back on track! Dax att se till att läsarantalet ökar och att det blir en underhållande blogg. Har du tips om något du vill att jag ska skriva om eller är det något du undrar så skicka iväg en kommentar så ska jag skriva inlägg om det!

Hoppas du har en awesome torsdag!

//The road cyclist

2009-10-15 @ 15:33:19
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Malin

Äntligen Lördag :D Allt bra med dig idag?

2009-10-17 @ 11:22:38
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0