so proud

Känner mig riktigt duktig idag! När jag kom hem från skolan så gick jag och la mig och sov, och efter middagen så pluggade jag och skrev klart två tal, (fast vi bara skulle skriva ett) och sen städade jag och valde kläder för imorgon(: Gash så duktig jag är, hihi.
skönt att faktiskt bara ha en lugn hemma kväll också, då hinner man mycket kan jag lova.

var på studiebesök på ungdomsmottagningen halva dagen idag, faktiskt ganska intressant. dom berättade typ vad dom jobbade med och lite om graviditet osv. Sen blev det stan eftersom vi hade två o en halv timmas lunch inne i stan, köpte ett par skor och åt på subway, fan vad jag saknar praoen..
Sen hade vi bara en lektion o efter det fick vi sluta, fett värt!


hehe, lekte lite med webben..


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: josscool

Se till att inte bli gravid nu!

2009-11-18 @ 12:33:01
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Skönt att det är bra med dig, med mig är det prima! ^^ Händer idag då?

2009-11-18 @ 12:54:40
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0