02 nov 09.

Hej sötnosarr!♥

Blivit lite bloggande senaste dagarna känner jag, var helt slut igår så jag orkade nästan ingenting. Ridningen gick väll okej, blev lite galoppombyten trots att jag skulle göra skänkelvikning i galopp, oopps.. haha

Första dagen på praoen idag, gick faktiskt riktigt bra, även om vi kanske inte fick göra dom roligaste sakerna men.. Typ städa, diska, baka bröd o kakor. praoar ju på subway men man får tyvärr inte göra mackor när man bara praoar en vecka, blev stan ett tag med fanny mimmi och emma efter, köpte bara två par strumpbyxor, alla mina har gått sönder;/ Menmen, nu borde jag sova så jag orkar upp till skolan imrgn, har egentligen plugg som jag borde göra men det blir ju självklart aldrig gjort. Lär ju inte hinna klart, hehe(a)


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: emmelist

jaså? :D det var inte illa! ser ju nu att du kommer från Umeå. Vad trevligt :D

2009-11-02 @ 23:37:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: josscool

snygging

2009-11-03 @ 16:08:35
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh har du inte receptet på kakorna? :D

2009-11-16 @ 22:26:42

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0