svaren från frågestunden!

vart köper du helst dina kläder? :)
Svar: Jag köper helst på typ H&M och Gina Tricot, fast H&M har inte så snygga kläder längre..

hur lång är du?
Svar: ca 169 tror jag

1. Vad är det bästa du vet och varför?
Svar:
Det bästa jag vet är nog mina vänner och för att dom.. jaru, dom finns alltid där, man har alltid kul med dom osv.

2. Om du bara fick läsa en blogg vilken skulle det då vara och varför?
Svar:
Som jag skrev på förra frågestunden så typ.. lunaahs blogg, för att det är roligt att läsa vad hon har för sig osv.

3. Favorit godis?
Svar: Choklad helt klart! jag älskaaar choklad:]

4. Vad tycker du om min blogg? (http://fridasjoblom.blogg.se)
Svar: Den är sjukt bra, kul att läsa och du har alltid bra funderingar och åsikter:)


Vad är din favvo blogg?
Svar: Har väl inte riktigt ngn "favvo". Läser inte så många bloggar längre, men har jag tråkigt så äre faktiskt kul att läsa typ kissies blogg;p haha.

Vad är din favvo rätt?
Svar: Tacooos(L) och ibland korv och makaroner:]

Vad heter din bästis?
Svar: Jag har 4 riktigt bra vänner som jag kännt nästan hela mitt liv, och det är Pekka, Hanna, Fanny och Mette.

Vad gör du?
Svar: Antar att du menar vad jag har för "yrke". Jag går i skolan:)

Vad gör du om fem år?
Svar: Jag går fortfarande i skolan tror jag.. eller nä, kanske nyss har gått ut då, jag vet inte :]

vAD VILL DU GÖRA OM FEM ÅR?
Svar: Jag vill ha startat ett cafe med mette:]

Vad vill du jobba som?
Svar:
Antingen stå i kassan på ngt ställe, frisör eller jobba på cafe:)


Hur länge har du bloggat och varför bloggar du? :)

Svar: I ungefär ett år tror jag, började väl kring skolavslutningen förra året.
Och jag bloggar för att jag tycker att det är sjukt kul och det är bra tidsfördrivning

Vart är du uppväxt?
Svar: Jag är uppväxt i umeå och bor fortfarande kvar här.

Hur kom det sig att du började blogga?
Svar: Jag vet faktiskt inte, alla bloggade och alla tyckte att jag också skulle blogga. Så jag startade en men var inte ett dugg aktiv till en början.Sen blev det roligt, så då fortsatte jag :)

Vad älskar du mest här på jorden?
Svar: Min familj och mina vänner är nog det bästa jag har!


hur gammal är du?
Svar: jag är 14 men fyller 15 i december.


Första minnet du har?
Svar: måste tänka lite.. hm, jag tror nog att det äldsta minne jag har, som förmodligen blir det första då också var nog när jag lekte kurragömma med morfar och hur han sprang bakom mig när jag letade efter han.

Favoritplagg?
Svar: hmm, det var fan svårt.. just nu älskar jag min adidas jacka:]

Favortistad/land?
Svar: haha, måste nog säga turkiet:] och bästa staden är nog.. övik eller umeå:)

drömresemål? vad tror du att du gör om tio år?

Svar: Spanien skulle jag faktiskt vilja åka till. Jag tror att jag pluggar eller har ngt halv bra jobb:]

vad är dina drömmar?
Svar: att bli frisör, men det lär inte hända med mina betyg(a)


Hur gammal är du, och varför startade du din blogg?

Svar: har jag svarat på här över också, men jag är 14 och startade den för att jag tyckte det verkade kul:)

favoritaffärer ?
Svar: Det är nog.. H&M, Gina Tricot och typ Bikbok.

vad är din farovit maträtt :)<3?
Svar: Svarat på lite tidigare, tacoos(L)


Hur gammal är du? vart bor du? har du syskon?

Svar: Jag är 14, bor i umeå och har en riktigt lillasyster på 11 år. Sen har jag 2 låtsassyskon som jag ser lite smått som mina syskon, iaf Nathalie:)

är du oskuld?
Svar: japp.


Tycker du att Twilight är överskattad?
Svar: Lite faktiskt, men jag älskar ändå filmen:]

Har du Skype?
Svar: Nej, det har jag inte.

Läser du Kenzas blogg?
Svar:
 Ibland om jag har tid och orken så gör jag det!

Vilken är den bästa killbloggen?
Svar: Kan jag tyvär inte svara på eftersom att jag har läst väldigt få killbloggar.

Glass eller godis?
Svar: beror på, äre varmt så blire helt klart glass, annars tror jag nästan godis

Lång eller kort?
Svar: Varken för lång eller för kort, normal:)

Film eller bok?
 Svar: hm, film tror jag. Fast jag älskar ändå att läsa ibland

Vitt eller svart?
Svar:
båda är fina men måste nog säga svart för det har jag på dom flesta av mina kläder.

vad är ditt besökrekord ? :D

Svar: 190 tror jag, inte så mycket men det är bra tycker jag;d

Hur långt vill du komma med din blogg ?
Svar: Spelar ingen roll hur långt jag kommer med bloggen,det viktigaste är att ha kul! :)


1. Är du rädd för något?
Svar: Jag är sjukt rädd för både spindlar och magsjuka måste jag säga.

2. Vad föredrar du, korta målade naglar eller långa fula?
Svar: Vet inte ritkigt vad jag ska svara på det, själv har jag långa, men jag tycker inte att dom är fula, så jaru, är dom fula så föredrar jag korta.

3. Vilka språk kan du prata?
Svar: Svenska, engelska och lite spanska.

4. Vilka länder har du rest till?
Svar: Turkiet, Tunisien, Cypern (turkiska delen), danmark, finland och gran canaria:)


vad skulle du göra om du vann en miljon?

Svar: Jag skulle ge lite till mina släktingar, resa utomlands, skänka lite till stackars barn och sen sparaaa ;d

vilken är din favvofärg?
Svar: svart tror jag :)


hur många besökare har du :)?
Svar: per dag har jag väll kanske 40-50. men ibland äre mindre och ibland mer:)

Det var alla frågor för den här gången, hoppas ni är nöjda med svaren:)
nu ska jag dra tillbaka till skolan, vi hörs kanske senare om jag inte drar direkt till stan efter skolan:) puss;*


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Agnes

Allt bra?:)

2009-05-29 @ 14:45:08
URL: http://aagneess.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

hey sweet :) hoppas du sett att jag bytt blogg! puss <3

2009-05-29 @ 16:04:37
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Oj! Nu vet man ju en massa mer :)



Sv: Vad bra :)

2009-05-29 @ 20:35:17
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta svar!

Glöm inte att rösta på oss i veckans blogg hos anna- www.thankshonney.blogg.se (om du vill ;)



/ www.badfiorna.blogg.se

2009-05-29 @ 21:39:21
Postat av: Anonym

bra svar :)

hehe fyller också år i december, jobbigt och fylla så sent ^^

2009-05-29 @ 21:39:40
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Linda

okej, det blev en hel del :)

2009-05-29 @ 21:45:28
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

SV, Superbra svar! :D

2009-05-29 @ 22:09:02
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Vanessa

sv; hihi okej :)

är allt bra med dig?

kram

2009-05-29 @ 22:27:30
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Tycker du verkar väldigt mogen för att vara fjorton :) Gillar dina svar också!

2009-05-30 @ 08:11:32
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Gina

Skojjigt med svaren!(:

2009-05-30 @ 08:57:46
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: elin

sv: okej :) tack!

2009-05-30 @ 16:46:38
URL: http://elinochandrea.blogg.se/
Postat av: Menna

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 150 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-05-30 @ 22:53:00
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Bra svar! :D

Och vad kul att du gillar min blogg (A)



Va gärna med i min tävling där du kan vinna ett present kort på 250 kr från H&M. Gå in och läs mer här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/tavling.html :)

2009-05-31 @ 20:44:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0