take your time..

Har just nu lunch så jag är hemma ett tag, snart kmr det hit några killar somjag ska sitta och snacka med i typ en timma, sen blire tillbaka till skolan,
Ikväll så tror jag att jag ska dra på brännbollsyran om inget annat dyker upp. Känner mig en aning sliten så får väl se om jag ens orkar det.
Btw så sitter jag och myser med min nya adidas jacka jag köpte i turkiet för 200 kr, inte dåligt. kanske ska tillbaka i augusti om min mamma ba går med på det ;d då blire nog mer shoppiiing :)
menmen, nu ska jag svara på kommentarer och göra kaffe till killarna, vi hörs, puss;*


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Mindy

Ha en skön fredag söta du..

2009-05-29 @ 12:28:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Matilda allt & ingenting

Matilda skulle bli jätte glad om du röstade på henne.

hon är med i två tävlingar! (:

/ hennes bloggare tills lördag kväll!

2009-05-29 @ 21:54:04
URL: http://maatilda.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0