shake your body like a belly dancer..

jag har uppdaterat lite i helgen, jag vet. men så blire på helgerna, då är man ute mke oså ;d
men idag har jag mest ba varit ute o stekt i sooolen, 36 grader typ;o helt sickkk vad varmt. låg i bikini på fotbollsplan o allt, sommaren är påväg ;d
dagen började med att jag fanny o moa drog ut för att sola, hade riktigt kul och tog en massa kort, det var fetttt varmt.
på ridningen red vi ut i skogen dessutom, mysigt värre, kommer sakna dig som fan
jossie om du slutar :(
Sen kom söt
linn hit, så hon drog nyss, riktigt kul att träffa hon igen, fett länge sen ju, va ute och chillade, så kom Issa och joinade oss, så träffa vi Alex, Tom o Jocke som var o busade på tunet. jag lyckades fan klättra upp på taket (a)
nejnej, nu ska jag sluta gangstra mig med fina ord och sätta mig och svara på kommentarar ist, sen ska jag sooova, vi hörs mer imrgn, kisses!


mina sötnosar;*

jag älskar er!

pusss

ni är dom bästa som finns(L)

babeee;*


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: Alexandra

sv: har inte haft tid med bloggen i helgen, kikade in nu. kul svar:)

2009-05-18 @ 01:19:01
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Det var riktigt varmt igår, nästan förvånad när jag gick ut!



Sv: Nej men ändå :)

2009-05-18 @ 13:33:48
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0