Jag kan ge utan att ta, jag kan få dig att må bra...

Sitter och lyssnar på musik och snackar med folk på msn, kom hem från skolan för kanske en och en halv timma sen, fick sluta tidigareee :) vilket är ovanligt att man får på västangård..
menmen, lånade en ny bok idag också, "Svart Drama" heter den :) Får hoppas den är bra, inte den sortens bok jag brukar läsa men jag var tvungen att låna en fort. Min fjärde bok nu under svenska arbetet som jag fick veta om i fredags (A) haha, nejdå, jag gillar inte att läsa:] kalla min nörd, men såäre;d




Sitter och väntar på att Fanny ska kma hem, lär väl bli till att dra ut och chilla ellr något :)
Vi hörs senare, tror jag ska gå och prova mina jeansleggings nu, puss!

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Nä plugga ba typ, durå?:)

2009-05-12 @ 16:51:34
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0