almost back!

Förlåt , jag vet att jag s att jag skulle sskriva när jag kom hem i lördags, men hade inte riktigt orken, kom hem ganska sent, duschade, träffa tom, så jag hann inte riktigt, och igår orkade jag inte heller.. min dator är ju åt helvete som ni förmodligen redan vet.. kommer inte hinna blogga mkt i veckan heller, jag har inte tid eller ork att sitta och krångla med min dator, har fett mkt plugg oså.. så ni får vänta tills jag fixat till allt lite.. menmen, vi hörs! pusss;*

>Josse och Moa i fjällen, puss på mina brudar;*

Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: FridaS

vad bra=)

2009-03-13 @ 12:49:44
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0