when your going down,down..

godmorgon alla söta små läsare :)

ligger just nu med syrran bredvid mig och vi ska snart spela the sims, fett kul! ;d men först skajga äta frukost, haha.

Vad har ni för planer för idag då?(:

Själv ska jag fira min älskade bästa vän sen 11 år tillbaka som fyller 15, STORT GRATTIS PEKKA<3

Hoppas du får en underbar födelsedag och att du gillade min o moas present:] hihi

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år! GRATTIS SISSSSS(L)


Bölesholmarna 00 (?)


Skolavslutning 04


Brännbollen 08


Kittelfjäll 09

du är min bästa vän och kommer alltid att vara det, jag älskar dig Rebecka Nilsson!♥


Lämna gärna en kommentar =)
Postat av: natta

hej hej, jag säljer smycken och kommer samla ihop ett gäng med tjejer snart.

Skulle du vara intresserad utav att komma och kika på smyckerna samtidigt som du träffar andra bloggare?

Detta kommer att hållas i Stockholm, maila mig vid intresse.

Du är bjuden! + dina vänner

mailadress: [email protected]



självklart kan du också skriva en kommentar på bloggen min.

Om du mailar glöm inte att skriva din bloggadress.



Hoppas vi ses

2009-06-16 @ 13:58:12
URL: http://natalies.se

Lämna en kommentar =):

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (Syns inte för någon)

Har du en blogg? =):

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0